Tjenester flytter lokaler

Fra og med uke 35 vil tjenestene som har hatt tilhold i Friskhus på Kolvereid være på plass i samme bygg som legekontoret på Kolvereid.

Leder for helsestasjonen Ivar Kvalø og vaktmester Frode Skage er blant de som har bidratt til flyttingen fra Friskhus til helsebygget.

Nå i uke 34 er det full flyttesjau fra Friskhus til helsebygget rundt femti meter unna. Det betyr at fra og med mandag 26. august er de ansatte på helsestasjonen, fysioterapi, ergoterapi samt mestringsenheten innen rus- og psykiatri å finne i sine nye lokaler. Adressen er Nøkkrosevegen 2. Inngang er på samme sted som til legekontoret. Ta til venstre når du kommer inn døren.

En må regne med noen dager med tilpassing i de nye lokalene, men de ansatte er på plass fra mandag.

Helsestasjonen, Mestringsenheten og fysio- og ergoterapitjenesten blir nå å finne i nye lokaler i bygget midt på bildet med den åttekantede delen på enden.