Stenger rådhusene

Begge rådhusene i Nærøysund kommune er nå stengt for besøkende. Dette gjøres av smittevernhensyn. Dørene blir låst og kontakt må gjøres på telefon eller epost.

Dette gjelder kontakt med de ulike avdelingene i kommunen som har tilhold på rådhusene, samt Nav Nærøysund.

Alle henvendelse gjøres gjennom kommunens servicenummer 959 93 300 eller epost til postmottak@naroysund.kommune.no

For individuelle avtaler, ta kontakt med vårt servicenummeret så formidles avtale videre.

Du finner til enhver tid oppdatert informasjon på våre nettsider www.naroysund.kommune.no

– Vi håper på forståelse for at vi alle må bidra med det vi kan i denne situasjonen, for å unngå smittespredning, sier kommunedirektør Hege Sørlie.

Landbrukstjenesten

I forbindelse med dette vil det ikke være mulig å oppsøke landbruktjenesten på rådhuset. Ta gjerne kontakt direkte på epost eller telefon.

Vi oppfordrer alle til å sende brev og henvendelser til kommunen elektronisk. Inntil videre vil det ikke bli gjennomført befaringer eller møter i regi av landbrukstjenesten.

Kontaktinformasjon:

Anne Mette Haugan, tlf: 41 45 82 70   anne-mette.haugan@naroysund.kommune.no

Torhild Libjå, tlf: 97 76 02 28  torhild.libja@naroysund.kommune.no

Frode Setran, tlf: 99 16 58 71 frode.setran@naroysund.kommune.no

Karl - Erik Solum, tlf: 90 08 42 30 karl-erik.solum@naroysund.kommune.no

Nav Nærøysund

Stengingen medfører også at det ikke blir mulig å komme på Nav-kontoret eller hente skjema fra Nav Nærøysund.

Hvis du har behov for å søke økonomisk sosialhjelp kan du benytte et søknadskjema som er nedlastbart. Skjemaet sendes oss i retur på e-post til sangeetha.maria.skarstad@nav.no.

Har du ikke mulighet til å sende epost, kan du ringe eller sende sms til mobilnummer 452 09 850 eller 458 64 952.

Tidligere publisert om tiltak mot koronasmitte i Nærøysund