Ny Kommunalsjef Helse og Velferd

Terje-Ørnulf Korsnes er ansatt som Kommunalsjef for Helse- og velferd i Nærøysund kommune. Terje vil tiltre stillingen mandag den 6. november 2023.

Terje-Ørnulf Korsnes har lang og variert bakgrunn innenfor helse- og velferdsområdet, og beskrives blant annet som faglig sterk, engasjert, kunnskapsrik, gode lederegenskaper og handlekraftig.

Kommunedirektøren ser frem til å samarbeide med Terje om utvikling av helse og velferdstjenestene i Nærøysund i et fremtidig perspektiv.

Kommunedirektøren er svært tilfreds med ansettelsen, og føler seg trygg på at Terje-Ørnulf Korsnes, med sin varierte erfaring og kvalifikasjoner, er rett person til jobben.

Terje-Ørnulf Korsnes ønskes velkommen til Nærøysund kommune som Kommunalsjef for Helse- og Velferd.

Kommunedirektøren