Brukerkontoret har flyttet

Brukerkontoret for helse- og velferd på Kolvereid har flyttet inn i nye lokaler i rådhuset på Kolvereid.

Brukerkontoret på Kolvereid har flyttet inn på rådhuset.

Medarbeiderne ved brukerkontoret på Kolvereid kom på plass på sine nye kontor i løpet av uke 24. Nå er de å treffe i første etasje på kommunehuset på Kolvereid – der servicekontoret holdt til tidligere.

Brukerkontoret på Kolvereid er samlokalisert med administrasjonen for helse- og velferdstjenestene i Nærøysund som også har flyttet inn i første etasje på kommunehuset.

Brukerkontoret på Rørvik vil fortsatt være på samme sted som tidligere.

Som følge av at helse har flyttet inn i første etasje på kommunehuset har blant andre medarbeiderne på landbruk som har hatt kontor der tidligere flyttet en etasje opp.

Servicekontoret på Kolvereid finner du nå i det nyetablerte innbyggertorget på biblioteket.

Brukerkontoret holder til i første etasje på rådhuset. Der servicekontoret holdt til tidligere.