Billettautomaten i Nærøysund arena er oppe og går igjen

Etter å ha vært ute av drift over en lengre periode, er billettautomaten for svømmehallen i Nærøysund arena tatt i bruk igjen. Det innebærer blant annet nye rutiner for billetter til barn under 10 år som går gratis i bassenget.

Billettautomaten i Nærøysund arena har hatt tekniske problemer over lengre tid. I løpet av den perioden har det blitt innført nye billettordninger der barn under 10 år i følge med voksne får gratis adgang til svømmehallen.

På automaten vil en ikke finne et eget valg for barnebillett 0-10 år når du starter billettbestillingen. Billetter for barn til og med 10 år bestilles derfor som et gratis tilvalg ved kjøp av voksen-, student- eller honnørbillett.  Barn under 10 år skal alltid være i følge med badende voksen.

Nærøysund kommune holder svømmehallen i Nærøysund arena åpen gjennom hele sommeren som et sommertilbud. Åpningstiden er 11.00 til 15.00 mandag, tirsdag, torsdag og fredag.

En bane i 25-metersbassenget vil være åpen for de som vil drive svømmetrening på alle dager i åpningstiden. Ellers er det lagt opp til fri aktivitet i svømmehallen.

Dørene i Nærøysund arena-bygget holde stengt gjennom sommerferien med unntak av når det er folkebading og ungdomsklubb. Dette på grunn av ferie ved skolene og at det meste av organisert treningsaktivitet også har pause i sommer

Billettautomaten i Nærøysund Arena er nå kommet i drift igjen.